Over ons

Reka Financiele dienstverlening is opgericht in 2006.

 

Wij hebben er bewust voor gekozen om een informeel administratiekantoor op te richten waarbij we graag veelvuldig contact houden met onze klanten.

In eerste instantie zijn we in 2006 begonnen met het verwerken van administraties en het doen van alle fiscale aangiftes voor ondernemers en particulieren. Een jaar later hebben wij hier financieel interim werkzaamheden aan toegevoegd. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om een all rond administrateur flexibel in te zetten. Dit kan zijn tijdens drukte, ziekte van medewerkers of simpelweg voor langere periode om achterstanden weg te werken.

Samen met onze klanten werken we aan het succes dat u van uw onderneming wil maken. Door mee te denken en ervoor te zorgen dat u uw administratieve en fiscale zaken prima op orde heeft zorgen wij ervoor dat er overzicht, controle en rust is.  

 

Bij ons geen geheimzinnigheid over tarieven en geen stoffig imago maar gewoon transparant, open en duidelijk. Onze tarieven kunt u dan ook gewoon op onze site vinden.